Vrátenie tovaru a reklamácie

Postup pri vrátení tovaru od Neness
Oznámenie o vrátení tovaru alebo reklamácii je potrebné nahlásiť prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie.

Tovar je potrebné zaslať nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale, starostlivo zabalený na adresu nášho skladu: Bohumín, 73552, Stará 251, Česká republika
Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete v prílohe e-mailu s potvrdením objednávky, prípadne si ho môžete stiahnuť tu!

U nás môžete vrátiť akýkoľvek tovar, ktorý ste si u nás zakúpili. Výnimkou je tovar, ktorý:
a) bol upravený alebo vyrobený podľa Vašich požiadaviek
b) nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov – ide o tovar v uzatvorenom obale, pokiaľ bol tento obal narušený (napr. otvorená kozmetika alebo iné podobné výrobky, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s pokožkou)

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že podľa zákona zodpovedáte za zniženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než je potrebné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru (napr. ak používate parfém aj po tom, čo ste ho už raz vyskúšali).